دیگه توروم حساس نباش .......

بــ  ــــد اخــ  ــــلاق میشــــم !
نــــــــه چیــــ ـــزی میـبـیـنــم ،
نــ ـــه چیــــزی میــــشنـــــوم ،
نــــــه چـــیزی میـــــگم !
دســـ ــت خــــودم کــــــه نیست

تو کـــه دیگــــــــــه روم  حســـــــــــــــــــاس نباشی...

، زنـــدگی باید به کـــامِ من تلخ بشه .❀❀❀

 



نظرات شما عزیزان:

prince of persia
ساعت19:37---4 فروردين 1393
نه خيرم دختر بوده نمونه شو هم دارم ولي نميخوام رو كنم دختره سنش كمه هنوز شير خشك ميخوره .
ايرادي نداره ولي تبليق رابل رو خيلي تو تلوزيون ميكنه هههههه


عليرضا
ساعت22:23---2 فروردين 1393
من واقعا واسه بعضي از پسرا متاسفم .

arman
ساعت18:18---4 بهمن 1392
وقتي صداي خردشدنت آواي دل انگيزي براي عابران باشد
ديگرچه فرقي ميكند كه يك روز برگ سبز كدام درخت بودي...
-------------------------------------------------
خبري ازت نيست بيايه پست جديد گذاشتم نظرتو بگو
منتظرم...


ی درداره مونث
ساعت23:26---29 دی 1392
مد شده ای در شهر …

به همه می آیی جز من !!!

شاید مقصر منم که قدیمی ام ؟!
=-=-=-

عیدت مبارکــــــــــ


مجید
ساعت21:55---21 دی 1392
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری به من هم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 21 / 10 / 1392ساعت 21 توسط ☁.¸¸.•☂مریم☁ |